Om meg

Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold, Norway
Heisan!! Jeg heter Lene og her deler jeg min hobby og kakeverden med dere. Hyggelig at du titter innom, liker besøk =) Legg gjerne igjen kommentarer og det du måtte føle for. Du finner meg også på facebook.

fredag 15. mai 2015

Softis fra PIANO

Jeg er Buzzador og har testet begge softisene til PIANO og har blitt bedt om å skrive en review. Vi testet to pakker vanilje og en pakke jordbær.

Vi var 8 personer, 5 voksne og 3 barn.
Vi fulgte pakkens anvisning og jordbær fikk mer iskonsistens fordi det var mindre enn i bollen med vanilje. Vaniljeisen smeltet for og ble varm og smakte krem, mens jordbær smakte veldig syntetisk.

Ungene likte begge softisene (2 foretrakk jordbær, 1 vanilje). Av de voksne foretrakk 4 av 5 jordbær. De voksne følte i etterkant at de "gulpet" softisen. Det ble rett og slett for kvalmende. Barn var derimot fornøyde, is er is :-)

Mulig den ville fungert som kakefyll, men som is foretrekker vi "vanlig" is i spann. Vi kommer nok dessverre ikke til å kjøpe denne.






1 kommentar:

  1. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...