Om meg

Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold, Norway
Heisan!! Jeg heter Lene og her deler jeg min hobby og kakeverden med dere. Hyggelig at du titter innom, liker besøk =) Legg gjerne igjen kommentarer og det du måtte føle for. Du finner meg også på facebook.

torsdag 16. april 2009

Fotballkake med liverpoolgutt!!






Sukkerbunn med sjokoladekrem laget av melkesjokolade og creme fraisè,vaniljekrem med krem og melkesjokoladebiter.Trukket med et lag vanilla icing og en blanding av marsipan og sukkerpasta som lokk.

5 kommentarer:

  1. Hei Lene!
    Synes du har kjempeflotte kaker. Er jo ganske proft av en hobbybaker. Synes du burde bli konditor ;-)
    Hilsen en konditor

    SvarSlett
  2. Takk for det:-)Hadde vært moro det ;-)Har det som hobby foreløpig.

    SvarSlett
  3. Dette er fantastisk! Nå veit jeg hvor jeg skal bestille fotballbursdagskake:-)

    mvh Bjørnar

    SvarSlett
  4. Hei... lurer litt på pris på denne kake og pris på bryllupskake 3 etg med fyll og marsipan trekk pluss litt pynt????
    Masse fine kaker her... en ny favoritt side :)

    SvarSlett
  5. Takk for det =)
    Send meg mail på nuttis35@hotmail.com, så svarer jeg deg der ;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...