Om meg

Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold, Norway
Heisan!! Jeg heter Lene og her deler jeg min hobby og kakeverden med dere. Hyggelig at du titter innom, liker besøk =) Legg gjerne igjen kommentarer og det du måtte føle for. Du finner meg også på facebook.

søndag 14. september 2014

Eplekake med epler fra hagen

Jeg er en Buzzador, det vil si at jeg er med på å teste forskjellig nye produkter som kommer på markedet. I dag har jeg testet Bremykt margarin i eplekaka mi, det ble vellykket og godt. Vil du bli Buzzador å teste produkter gratis så kan du følge disse linkene:

Bli en Buzzador

Som Buzzador får du kostnadsfritt prøve nye produkter og tjenester mot at du forteller dine venner om disse. I de fleste kampanjene får også vennene dine teste produktet.

Slik ble kaken





Oppskrift eplekake

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...