Om meg

Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold, Norway
Heisan!! Jeg heter Lene og her deler jeg min hobby og kakeverden med dere. Hyggelig at du titter innom, liker besøk =) Legg gjerne igjen kommentarer og det du måtte føle for. Du finner meg også på facebook.

fredag 4. november 2011

Ekorn

Sjokoladekake til 40 personer fyllt med sjokolademousse, trukket med amerikansk smørkrem og sjokoladeganashe. Det ble vanskelig å lage kaken med bustete hale som sto opp når kaken var såpass stor, så den ble beveraktig;-)

3 kommentarer:

  1. Imponerende, den så nesten FOR ekte ut til at jeg ville spist den :)
    lurer på en ting, leverer eller har du levert ut kaker til bakerier eller cafeer? Jobber i kjeden "bakeriet" og på kassen er det en knapp som heter "lenes kaker" og lurer på om dette ved en tilfeldighet var deg? :)

    SvarSlett
  2. Hvor er det? Kan du sende meg mail?
    nuttis35@hotmail.com

    SvarSlett
  3. http://bakeriet.net/ denne kjeden! men da er det jo ikke deg, sikkert bare tilfeldig!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...