Om meg

Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold, Norway
Heisan!! Jeg heter Lene og her deler jeg min hobby og kakeverden med dere. Hyggelig at du titter innom, liker besøk =) Legg gjerne igjen kommentarer og det du måtte føle for. Du finner meg også på facebook.

onsdag 21. april 2010

Livsstyrkekake






Dette er en kake jeg har laget til livsstyrkekurset jeg går på.Det er siste dag på kurset i morgen,så fikk i oppgave å lage kake.
Den er litt spesiell da den er litt intern innen temaet.Livsstyrkekurs handler mye om å være i nået,ha kontakt med følelsene osv.
Anyway så er det en chocolate sponge bunn fyllt med bringebærmousse,trukket med appelsinsmørkrem og marsipan.Dette er en ny versjon jeg prøver,så aner ikke om den er noe god engang ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...