Om meg

Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold, Norway
Heisan!! Jeg heter Lene og her deler jeg min hobby og kakeverden med dere. Hyggelig at du titter innom, liker besøk =) Legg gjerne igjen kommentarer og det du måtte føle for. Du finner meg også på facebook.

fredag 13. mars 2009

Vanilla icing

4 ss mel 
3 1/2 dl melk - dette kokes opp, rør godt til det blir tykt og ha det i en bolle. Avkjøl til 37 grader. 

3 1/2 dl smør - bruker mellom 250 g og 300 g
3 1 /2 dl melis 1 1/2 ts vaniljesukker

Fremgangsmåte

Miks smør hvitt, ha i melis litt etter litt,samt vaniljesukker. Til slutt har du i mel og melkeblandingen. ( MÅ være avkjølt hvis ikke skiller icingen seg) 

Miks i 3-4 min. Brukr gjerne stavmikseren her for å forsikre deg om at det ikke finnes klumper i den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...