Om meg

Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold, Norway
Heisan!! Jeg heter Lene og her deler jeg min hobby og kakeverden med dere. Hyggelig at du titter innom, liker besøk =) Legg gjerne igjen kommentarer og det du måtte føle for. Du finner meg også på facebook.

fredag 27. mars 2009

Appelsinkrem

2 egg
1 dl sukker
1,5 dl kremfløte
revet skall og saft av 1 sitron
revet skall og saft av 2 appelsiner
5 plater gelatin
Fremgangsmåte
1. Bløtlegg gelatinen i kaldt vann i ca 5 min.
2. Pisk eggedosis av egg og sukker. Pisk fløten stiv og vend i eggedosisen.
3. Ha i skall og saft av sitron og appelsiner.
4. Smelt gelatinen og rør den inn i kremen.
5. Sett den kjølig til den begynner å stivne. Rør av og til, så ikke saften synker til bunnen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...