Om meg

Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold, Norway
Heisan!! Jeg heter Lene og her deler jeg min hobby og kakeverden med dere. Hyggelig at du titter innom, liker besøk =) Legg gjerne igjen kommentarer og det du måtte føle for. Du finner meg også på facebook.

fredag 13. mars 2009

Kladdekake

2 egg 
100 g smør 
3 dl sukker 
1,5 dl hvetemel 
1 ts vaniljesukker 
1/2 ts bakepulver 
4 ss kakao 

Fremgangsmåte

Smelt og avkjøl smør 
Bland i resten og rør godt inn 
Hell røren i bakepapirkledd form 20 cm

Stekes midt i ovnen,175 grader i 35 min

2 kommentarer:

  1. Hei! Har testet oppskriften din og den var veldig god! Hadde ikke 20 cm form så brukte 24 cm og 1,5 ganger oppskrift. Ble litt for mye røre, men heller det enn for lite. Fant også ut at i min ovn er 35 min litt for lenge. Skal prøve 30 min neste gang.

    SvarSlett
  2. :-)

    Kommer vel litt an på ovnen på steketid ja ;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...