Om meg

Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold, Norway
Heisan!! Jeg heter Lene og her deler jeg min hobby og kakeverden med dere. Hyggelig at du titter innom, liker besøk =) Legg gjerne igjen kommentarer og det du måtte føle for. Du finner meg også på facebook.

fredag 28. januar 2011

Timmy




Sjokoladekake fyllt med sjokolademousse trukket med amerikansk smørkrem og marsmellowskrem. Ulla er laget av turkish delight Pismaniye. Hodet er laget av cereal treats trukket med marsipan. Armer, ben og bamse er også marsipan.

6 kommentarer:

  1. Åh, precis en sån här tårta har jag fått beställning på till nästa helg! Hur fick du till ullen? Jag tror inte riktigt jag förstod... Tänkte göra helt slät men denna blev ju jättefin!

    SvarSlett
  2. Jeg brukte turkish delight kjøpt i Tyrkia. Det kalles pismaniye eller pashmak på persisk. Et slags sukkerspinn.

    SvarSlett
  3. For en kake!! Den hadde min snart 1år gamle sønn elsket! Tror jeg må prøve meg på en sånn til han! Tror du det går ann å bruke vanlig sukkerspinn?
    Kjempe inspirerende blogg! Jeg kommer nok til å låne noen tips her i fra i fremtiden :)

    SvarSlett
  4. Takk=)
    Du kan prøve med sukkerspinn ;-) Vet ikke om det smelter. Det finner du fort ut.

    SvarSlett
  5. Nydelig! Har sett litt på bloggen din nå, og blir veldig inspirert! Noe for enhver smak, tror jeg må be til selskap så jeg kan kose meg med å lage kaker!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...