Om meg

Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold, Norway
Heisan!! Jeg heter Lene og her deler jeg min hobby og kakeverden med dere. Hyggelig at du titter innom, liker besøk =) Legg gjerne igjen kommentarer og det du måtte føle for. Du finner meg også på facebook.

tirsdag 14. desember 2010

Kransekakehjerter



Hvordan lage disse finner du i slideshow nedover på høyre side

oppskrift royal icing:

Royal icing
1 eggehvite

1/4 ts sitronsaft

ca. 4 dl melis

farge

Eggehviten vispes til den er blitt hvit og luftig,

tilsett så sitronsaft og sikt i melisen gradvis under visping til icingen blir fast.

Dvs. at ringene etter vispen ikke siger sammen.

Ha i ønsket farge tilslutt, gjerne del opp icingen og lag flere farger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...