Om meg

Bildet mitt
Tønsberg, Vestfold, Norway
Heisan!! Jeg heter Lene og her deler jeg min hobby og kakeverden med dere. Hyggelig at du titter innom, liker besøk =) Legg gjerne igjen kommentarer og det du måtte føle for. Du finner meg også på facebook.

søndag 9. august 2009

Dykker/sjø bryllupskake







Dette er ei kake som fikk gjennomgå skikkelig.Den ble altså ikke som tenkt da den skulle ha vært i 3 etg og anneledes i pynten.Men mannen min klarte å velve kaka så den ble ødelagt,så jeg måtte berge den så godt jeg kunne.Brudeparet ble fornøyde heldigvis,og kaka var veldig "dem".Derfor ikke en typisk bryllupskake dette.

Kaka i bunn er sjokoladekake med appelsinjuice og smørkrem.Sanden er knust kjeks.Kaken over er sukkerbunn med melkesjokoladebiter,vaniljekrem med krem og bringebær.Trukket med vanilla icing og amerikansk smørkrem.Lokket er av marsipan.Pynten er av marsipan og fondant.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...